Què és l'educació?

19 de setembre de 2019.

Avui hem iniciat la classe amb una dinàmica grupal. Hem sortit fora de classe a la gespa per tenir més espai i per aprofitar també els últims moments de "caloret" abans que vingui la tardor. 

Un cop fora hem fet un cercle gran i hem començat a caminar dins d'un cercle "invisible". 

El professor ens ha fet caminar en tres diferents velocitats: 

1 - lenta
2 - normal
3 - ràpida

A més, sovint ens feia parar i quan ens ho feia fer, ens trobàvem amb algú i ens havíem de mirar, somriure o abraçar. També per posar-li més lio al asunto ens feia ajupir-nos o saltar quan cridava. 


La finalitat d'aquesta dinàmica ens ha permés veure'ns les cares amb els i les nostres futures companyes i a perdre ni que fós una mica la vergonya entre nosaltres, així doncs podem dir que aquesta activitat ha servit per trencar una mica el gel entre aquesta nova classe. 


Un cop hem tornat a l'aula ens hem fet un altre interrogant: què és l'educació social? 

i amb la metodologia de l'assignatura, la qual he explicat en el post d'abaix (individual - grup - classe) hem anat responent la pregunta. 

Més o menys per a gairebé tots els grups ha sortit el mateix, unes definificons un tant conservadores com si estiguèssin tretes d'un llibre, però sé que com això només és l'inici, encara ens queda molt per anar canviant a mesura que anem aprenent. 

Per acabar, hem començat la teoria  i hem fet aquest quadre a partir dels nostres coneixements i experiències, encara que penso que, tot això si realment està considerat com a formes d'educació, s'hauria de separar?






Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Presentacions dels treballs finals de l'assignatura (II)

Valoració final de l'assignatura

Presentacions dels treballs finals de l'assignatura (III)