Valoració final de l'assignatura

Després d'uns quants mesos el semestre està a punt de concloure i amb ell, m'emporto un grapat de nous coneixements gràcies a totes les assignatures que he tocat en aquesta carrera i, els que em queden!

Interrogants i Reptes de Futur m'ha semblat una assignatura molt diferent amb les altres, ja sigui per la metodologia aplicada o pel funcionament de les classes amb tots els debats que hem generat o si més no, també per les dinàmiques que hem fet abans de començar una classe. 


Des del meu punt de vista, i no crec que sigui l'única persona que pensi així, he après molt i he adquirit molts coneixements nous, sobre tot a partir del cicle de conferències. 

D'altres, ja els havia escoltat o tractat, com ara les desigualtats que hi ha a la ciutat de Barcelona o les paraules de Zygmunt Bauman sobre els conceptes de la modernitat sòlida i la modernitat líquida. 

Però, no obstant, sé que m'emporto moltíssimes més apranentatges nous. Per exmple, ara sé millor quin és el concepte de l'educació i de l'educació social, quan abans em sentia molt perduda i gràcies a això i a tots els coneixements que he anat assolit sé que soc capaç de poder anar-los aplicant en el meu dia a dia, i m'encanta!


També sé que l'educació és quelcom molt importànt i que ha de tenir molt més reconeixement, valor i que ha de ser un dret fonamental per a tots i totes, ja que semore, sempre estarem aprenent i adquirint nous coneixements fins el nostre últim dia. 

Mai hem d'oblidar la seva importància. 

Així doncs, per finalitzar el meu blog, m'agradaria penjar unes frases sobre l'educació que trobo que són molt importants i on les quals remarco molta importància per aplicar-nos: 




«La sabiduría no es producto de la escolarización, sino de un intento a lo largo de la vida de adquirirlo.» (Albert Einstein).



«La educación es el arma más poderosa que puedes usar para cambiar el mundo.» (Nelson Mandela). 




«La educación es nuestro pasaporte para el futuro, porque el mañana pertenece a la gente que se prepara para el hoy.» (Malcolm X).





«La libertad sin educación es siempre un peligro; la educación sin libertad resulta vana». (John F. Kennedy).

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

"El despertar de las plazas" (Documental)

Presentacions dels treballs finals de l'assignatura (III)

CONFÈRENCIA D'ALUMNES DE LA CLASSE: "Cas Venus"